Особенности-инклюзивного-образования

“Діти і молодь – це серцебиття країни адже саме вони творці майбутнього та натхнення дорослого покоління”. / «Children and youth is a heartbeat of country, because they are creators of future and inspiring of elder generation».

СОЦІАЛЬНА ПРОБЛЕМА: У нашій країні існує проблема адаптації людей з інвалідністю у соціум. Все починається з дітей та молоді, так як вони формують майбутнє суспільства. Сьогодні в Україні 6 809 132 дітей, у тому числі з порушеннями психофізичного розвитку – 702 680, з яких лише 40 755 навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах.SOCIAL PROBLEM: in our country there is a problem with social adaptation of people with special needs. Everything starts with children and youth as they are makers of future of society. The are 6 809 132 disabled children in Ukraine, 702 680 of them have physical problems, and only 40 755 of 6 809 132 can study at schools.

Київ. Станом на 2016 рік у Києві зафіксовано 1132 дитини з інвалідністю. Існує всього 33 школи (за офіційними даними), які підтримують інклюзивну освіту. Карта шкіл з можливістю інклюзивної освіти у Києві за посиланням (інформація, надана РДА м. Києва станом на 27 лютого 2017 року). Наразі є закон за яким усі школи повинні приймати дітей з інвалідністю, але це досить складно, адже необхідно створити умови та передати досвід викладачам, тому цей процес потребує часу. / Kyiv. In 2016 there were fixed 1132 children with special needs. Official information: only 33 schools provide inclusive education. Map of inclusive schools in 2017. In accordance with the current law all schools have to admit disabled children. It’s really hard for schools, because they need to adapt special classrooms and train teachers. It takes time.

ЦІЛЬ ПРОЕКТУ: бути рукою допомоги через добрі справи (навчання, опіка, фінансування) майбутньому поколінню, задля подолання соціальної проблеми адаптації людей з інвалідністю у щоденне життя соціуму.AIM OF PROJECT: to extend a helping hand through good things (education, care, financial support) to young generation, that has special needs today, in order to overcome problem of social adaptation in every day life of society.

ДВА НАПРЯМКИ ПРОЕКТУ / TWO VECTOR OF PROJECT:

  1. Розвиваючі програми: впровадження програм навчання для здобуття професії, створення арт проектів. / Development program: implementation of educational program that helps to get qualification at school.
  2. Адаптація навчальних закладів для дітей та молоді з обмеженими можливостями (ремонти у навчальних класах, встановлення пандусів, закупівля спеціалізованих меблів). / Adaptation of schools. Equip schools with whatever is required for children with special needs.

Слайд01 Слайд02 Слайд03 Слайд04 Слайд05 Слайд06 Слайд07 Слайд08 Слайд09 Слайд10 Слайд11 Слайд12 Слайд13 Слайд14 Слайд15 Слайд16 Слайд17 Слайд18 Слайд19